Viktminskningskurva

fredag 27 februari 2009

Skönt med helg!!

Denna veckan har gått jättefort! Jag jobbade extra länge idag och sen åkte jag till apoteket o hämtade medicin (1 nr före mig i kö bara!! Rekord!). Ett tips: hämta medicin fredagskvällar när alla gör sina matinköp inför helgen! Sen skulle jag ju själv in o slåss med kundvagn o scanner o allt. Men det gick faktiskt ganska smidigt får jag säga, ingen avstämning för då hade det varit jobbigt. Jag hade packat allt så fint i mina shoppingkassar.  Så idag var det flyt!

Trots detta ligger jag nu i soffan och skriver detta. Elias kompis Max ska sova över här i natt. Killarna är eld o lågor och man minns hur kul man själv hade när man sov över när man var liten. På tal om det har jag en liten rolig historia om det. Jag var väl 7-8 år nånting o skulle sova över hos min bästa kompis som bodde två smågator bort.

Mitt i natten tyckte jag det var tråkigt och lite läskigt där så jag tog min kudde och traskade hem, mitt i natten!! Snacka om att hennes mamma måste blivit förvånad när jag inte var där på morgonen! Jag kommer inte ihåg hur hon reagerade. Men det är liksom sånt man minns med ett leende.

 

4 kommentarer:

Carro sa...

Var det inte läskigare att gå hem mitt i natta då? Än att sova kvar? Hmmm.... tänker tillbaka på såna-där-barndomsminnen-som-man-aldrig-glömmer

Anonym sa...

Ikea * LER* eller hur??

Susanne sa...

Japp, IKEA Arv heter de. Jag är en IKEA-tok, äääälskar IKEA.

plingan sa...

Ja skönt med helg och vi har dessutom sportlov till veckan :-)