Viktminskningskurva

måndag 2 mars 2009

Summering av måndagen….

Tjaha så ligger man här i soffan efter en dag på jobbet, veckoinköp, lagning av middag, städning av kök och pust, skönt att skriva av sig lite.

Jag brukar säga att som ensamstående mamma skulle jag behöva en fru! :)

Men när jag tittar på TV4 och familjerna med alla barnen (Familjen Annorlunda) så inser jag att jag har det rätt så bra ändå. Elias är så pass stor också så han sköter sig ganska mycket själv.

Min syster Tessan ringde innan. Hennes dotter lilla Ellen (som är så gosig) har lärt sig säga Hallå, hallå! Hon är 1,5 år nu och så supersöt som man bara kan bli. 

image-upload-41-782251

2 kommentarer:

Carro sa...

Haha, det där med att behöva en fru känner jag så väl igen. Kan behövas här också ibland, trots att vi redan är två!

Det var inte lite du hunnit med idag inte...

Anonym sa...

Min söta lilla flicka!